Ploter HP 9872A s HBIB

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:43 CET 2004

> Je na nem rozhranni HPIB a pak 9815A s konektorem co vypada jako zkracene
> HPIB. NEvite co by to mohlo byt za rozhranni to 9815A ?

Ted jsem se dival na plotter, protoze mi prislo divne, ze bych druhe
rozhrani prehledl :) a skutecne je tam rozhrani "9815A", coz je dle manualu
(str. 3-5) "A 14-pin connector for interfacing with the 9815A calculator",
se kterym byl plotter dodavan ...
V oddeleni IV (str. 4-1 a pokr.) manualu je detailni popis jazyka pro
komunikaci s plotterem (v ASCII; na str. 4-2 instrukcni sada atp.). Na obr.
8-35 je k rozhrani 9815A: "model 9815A controller cable" a na obr.8-36 je
kompletni schema desky rozhrani s popisem konektoru:
pin c.    popis
1            DIO1
2            DIO2
.             .
.             .
7            DIO7
8            voln?
9            DAV
10            NRFD
11            NDAC
12            RESET (device clear)
13            9815A: r?zen? prenosu: receive handshake/inv. talk handshake
14            GND

Dulezite je nastaveni DIPswitchu SW1 a SW2 na desce s obema konektory
rozhrani.
Hezky den, Simon Cihelnik