Teplotni cidlo

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:32:10 CET 2004

Dobry den,

> Jak v kterych, skuste Win98,NT,ME,2000,XP - pak zopakujte sve tvrzeni,
> pripadne me opravte.

Pouzivame trochu jiny prevodnik USB-232, ale jeho vlastnosti jsou podobne.
Drivery maji problemy pod Windows ME, pod Win 98 zase nelze nastavit
libovolny port (alespon ne jednoduse). Pod Win2000 je vse O.K. a muzete si
vybrat libovolne cislo COM. Zkouseli jsme asi 3 nase vyrobky a jeden merici
pristroj, vse behalo shodne, jako by slo o standardni COM.

> bude

> Rekneme, ze budu ovladat I2C prostrednictvim COM portu, pomoci
standardnich
> sluzeb API (jde to) stejna aplikace pres USB-COM beha naprosto jinak s
> jinymi casovymi pomery. Pripadne budu ovladat smer toku dat na RS485,
> casovani se mi "ponekud " rozebehne. Doporucuji analyzator a koukat.

Ovsem pouzivat COM nestandardnim zpusobem... fuj. A jeste k tomu s casovanim
!! To je snad dokonce dobre, ze to nejde, ne ? Vzdyt staci dat za COM treba
PIC12CE508 a pomoci nej prenaset signaly zcela korektne.

Souhlasim. Prumerne kazdych 14 dni jedu nekam kvuli takove opicarne z
osciloskopem, abych zjistil, na co si kdo zas DTR pouzil. Vetsinou to zacina
tak, ze nejaky nestastnik koupi nejaky pristroj s takto nestandardnim COMem
a chce prenaset data pres modem.

S pozdravem
Pavel Poucha

---