USB zapojeni pinu

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 14:31:57 CET 2004

je mi to jasne, ja jsem myslel, ze mate to zapojeni co jsem nedavno videl na
te desce od "EP". Tam nebylo 10 pinu jak jsem psal, ale 12 a tak je pro
jistotu take popisu. Treba se to nekomu bude hodit.
1 D0-    2 GND
3 D0+   4 GND
5 D1-    6 GND
7 D1+   8 GND
9 VCC  10 GND
11VCC 12GND

Desky Soltek pouzivame take a momentalne mame za vyprodejove ceny pro
socket 370, slot 1, i pro socket A. ATX i AT (vhodna pro upgrade).

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

> a predstavte si, ze ne :) ... staci osm !
> vubec nepouzivam ani pin z GND te cele druhe rady. Myslim si, ze tehdy
byla
> ta prenosova rychlost USB asi nejakym strasakem, tak pridali dlouhou zem
> kvuli pripojeni stineni na out kabel USB. Ale je to jenom muj nazor. Treba
> je to uplne jinak. Nic chytrejsiho me nenapadlo :)
> Jinak napr. VSECHNY vekove odpovidajici desky Soltek mely toto zapojeni
USB