maly dotaz

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:31:56 CET 2004

V OBI jsem si s tim stolem hral a od Proxxonu ho vlastnim. Oboje je temer
nepouzitelna katastrofa. Vule jsou hrozive a napriklad pro frezovani jsou
temer nepouzitelne. Proxxon ho take cudne oznacuje jako stul pro polohovani
pod vrtacku. Pokud puvodni tazatel chce stul pro NC polohovani, pod 50.000
se nedostane.
--
Rt

---