USB driver pro WinNT4.0

J. Z. jz
Středa Březen 17 14:31:48 CET 2004

A nevite nekdo, zda a jak se da ve 4.0x sestavit vlastni knihovna posbiranim soucastek z ruznych jinych knihoven? Potreboval bych pro syna (10 let) vytvorit jednoduchou knihovnu obsahujici jen malou mnozinu soucastek, se kterou si hraje a nechce se mi ji celou kreslit, kdyz vse je v jinych knihovnach hotove.

				Jakub Serych