prime posilani dat na tiskarnu

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:38 CET 2004

Nejjednodussim resenim je jakoukoliv tiskarnu (tedy i primo pripojenou k siti) nainstalovat ve windowsech na vlastnim pocitaci a sitove nasdilet. Pak uz jen v DOSovem oknu napisete net use LPT1 //jmenoPC/jmenoSdileniTiskarny, pokud to chceme udelat navzdy, pridame /PERSISTENT:yes a pak uz jen vesele tiskneme
PRINT mujsoubor.cokoliv
Funguje to zcela spolehlive na vsech windowsowskych OS vcetne NT a 2k.

				Jakub Serych