UV lampa na fotoplosaky

Jakub Serých serych
Středa Březen 17 14:31:21 CET 2004

Jako dobrou, a pritom velmi jednoduchou, jsem shledal metodu, kdy normalne laserovkou vytisknete na folii, a pak jeste celou plochu folie zacmarate fixem na bile tabule (to je takovy ten za sucha stiratelny fix) cerne barvy. Po zaschnuti (cca pul minuty) se pak mekkym hadrem z folie ten fix setre. Tam, kde je folie nepotistena, jde to setrit bez problemu, ale v mistech s nanesenym tonerem se ten fix do toho toneru zazere takze ho nevytrete, a pritom vyrazne zvysi jeho cernost.

					Jakub Serych