Xeltek / SmartProg programator.

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:31:21 CET 2004

Na HW.cz je odedneska clanek "TOPICE/52 - popis a recenze emul?toru x51 firmy
XELTEK". V Nejblizsi dobe zverejnime i podrobne porovnani prave programatoru
SmartProg a XELTEK.

Dali jsme si s tim hodne prace, Emulator nevysel tak spatne, programatory o neco
hure...

Zverejnime v brzke dobe...

--
Hezky Den