RADIOSTANICE

Jarda jdrozd
Středa Březen 17 14:31:11 CET 2004

Zdravim konferu,
o tomto vykende jsem darem obdrzel funkcni radiostanici (postavenou podle AR
1977/9,strana 351 -Prijimac pro amaterska pasma KV).Kdyz jsem ji zapojil tak
se zda,ze je funkcni.Nemam vsak s radioamaterstvim zadne zkusenosti a je mi
ji skoda vyhodit nebo rozpajet-chtel bych si pomoci ni poslechnout nejake ta
vysilani.Po pripojeni jsem vsak nic nenaladil-bez anteny.Chtel bych se
zeptat jakou antenu bych mel pripojit abych "neco chytil".Staci kus
dratu?Jak dlouhy?Myslim,ze pomoci one radiost. se daji poslouchat tri pasma:
3,5MHz , 14MHz a 28MHz.Da se na techto pasmech dnes jeste neco
zachytit?Nejsou jiz pase?Opravdu jsem v teto veci uplny laik a budu vdecny
za kazdou Vasi radu.Diky.

Jarda