semafor a slunce

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:31:11 CET 2004

Pardon, ja myslel, ze se dela vsechno proto, aby to prave na slunecni svetlo
nesvitilo...
Takova zelena rozsvicena slinickem to je trosku problem ne....
Nebo se tam nejak mechanicko-elektricky posunuji ty barevne filtry ???

Vzdyt u nas bychom meli mit stejnou svetelnou soustavu jako kdysi cele RVHP =
ruskou a tam ma jedna svitilna jenom jednu moznou barvu....