Volba Voltage Regulatoru ???

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:57 CET 2004

| Odes?latel: xaos@backdoor.cz
| mam takovy maly problem s regulatorem napeti v prilozenem schematu je
| pouzit jakysi 7505 regulator, nevim co to je zac ....... a nevidim zde

Jak uz vam tady kdosi rekl, bude to fakt 78(L)05. Tranzistor na onom miste
by budto zustal zavreny, nebo prorazeny pokud by byl treba Uce max 3V :)
(druhy pripad je naprosto nepravdepodobny)

| duvod to napajet 10 volty, jakoze na atx zdroji je 5 nebo 12v . nevim
| kde vzal ten clovek 10 v .. ale o to nejde .. nahradil jsem to 78L05 a

Evidentne z nejakeho adapteru, protoze tam ma diodu proti prepolovani. Asi
vi proc to nenapajet z ATX zdroje (ruseni), prece nejjednoduseji by slo
vzit 5V z klavesnicoveho konektoru.

| asi to schorelo , protoze se to zahralo a na vystupu ani prd

CO se zahralo? PIC, MAX, displej, nebo stabil? Mate zaruceny minimalni
odber proudu z toho stabilu? Nektere potrebuji zatez 1..5mA aby
stabilizovaly, jinak tam pusti co je napadne.

| Zdroje maji na 5 voltech az 20 A ..... co s tim ???

Nic, dejte si tam pro pocit jistoty pojistku nebo nejakou starou
malovykonovou diodu ve sklenenem pouzdre (KA261 a pod), to se mi osvedcilo
jako nejlepsi pojistka pro male proudy.

Zdravi JL.