Mereni prutoku

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:30:33 CET 2004

Zkuste kontaktovat firmu Orbit Merret  (www.merret.cz). Ale na www
strankach tyhle cidla moc nehledejte, jsou tam jine rady, za jine ceny.
Ve starsim katalogu jsem nasel prutokomery IR-OPFLOW.
Typ 5 je pro prutok 150-4500 l/hod, ve svetlosti 24.5mm, a ve tride
presnosti 3% byl nabizen za 7900,-
Pokud se slevi z presnosti jeste existuji snimace proudeni s analogovym
vystupem na kalorimetrickem principu. Montovatelne na prakticky libovolny
prumer potrubi. Vyrabi napr. IFM, TURCK. Ceny se ale pohybovaly okolo
6kKc. Nevim uz presne, jedine telefonicky dotaz u distributora.

Jiri Polasek