OT: JARO 2002 - vyprodej skladu

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 14:29:42 CET 2004

Prepacte za OT,

ma niekto zo Slovenskych clenov konferencie skusenosti s nakupom napr.
takehoto tovaru z Ciech. Da sa to poslat normalne postou bez zbytocnych
problemov s colnicou a byrokraciou (rozne certifikaty a pod?). Velakrat
by som si aj nieco kupil ale tie hranice su pre mna strasiakom, a do
Ciech vacsinou necestujem. Dik.

PK.