Vypinani prijimace u RC

Locker Martin locker
Středa Březen 17 14:29:23 CET 2004

> 1. Chapu pouziti regulatoru spravne, tj. staci jej propojit s accupackem,
> motorem a prijimacem pomoci z nej trcicich kabliku a mam postarano i o
> napajeni serv a prijimace ?

Ano staci pripojit k regulatoru accupack a prijimac a je to.

> 2. Pokud je ma predchozi uvaha spravna, kam mam zapojit vypinac prijimace ?
> Trivialni reseni, tj. do privodu od accupacku se mi moc nelibi (kvuli
> prechodovym odporum). Staci jednopolove odpojovat napajeni prijimace (za
> regulatorem ) ?

Vetsi regulatory maji obvykle samostatne vyvedeny vypinac, ale presto
pozor. Samozrejme by stacilo odpojovat prijimac, ale regulator bude
stale zapojen, a tak bude cucat baterky. Tak jsem si uz nabeh. Doma
jsem vsechno zapojil a nez jsem dosel na pole byly baterky
poloprazdne. Jedine co mohu doporucit je odpojovat cely accupack,
stejne tam mate konektor.

> Diky za info
>
> Jiri Foldyna
> mailto:jiri.f@avizo.cz