semafor a slunce

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:29:22 CET 2004

> inspirovano debatama o velkych displejich:
>
> tuhle jsem jsem koukal na semafor, slunce za zadama
> a svitici segment byl nadherne videt, ma nekdo predstavu
> jak je to udelano?

Ciste nahodou jsem si vsimnul na stanku Eltoda (verejne osveteleni) na
Amperu, ze takove ty promenne znacky, co na nich napr blika 50ka, nebo jiny
udaj, nejsou z LED diod. Ty body, co jsou ze predu videt, jsou konce
"svetelnych vlaken", ktera jsou vevnitr napojena na halogenovou zarovku (pro
jeden zobrazovany "obrazek" je vevnitr jedna zarovka - takova ta mala
bodovka (v GM jako O-MR11S)). Bliz jsem to nezkoumal, ale docela me to
prekvapilo.

LK