digitalizace videa

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 14:29:00 CET 2004

>Kdyz jsem pripojil kameru na video kartu a
> sledoval jsem obraz na monitoru, bylo to dobre. Kdyz jsem z toho ulozil
> staticky obrazek, ostrost byla podstatne horsi, okolo hran efekty jako u
> silne osizeneho JPG a obcas nejake cerne radky. Pripadalo mi to, jako kdyz
> se to prepocitava na jiny rastr a nevim proc. Nevim jak to bylo nastavene,
> delal jsem to u kamarada

>Ja myslim ze z TV nemuzete dostat kvalitni vysledky, to plyne uz charakteru
>barevneho signalu, kde barevna TV funguje jako omalovanky - jasova slozka
> [...]

Nevim, panove, mam kartu AverMedia EZ Capture - tu nejlevnejsi, jen videovstup, bez tuneru. Grabuji s ni video i staticke obrazky a dost kvalitne. S barvami ci nepresnymi prechody problemy nikdy nebyly. Mozna ze popisovany problem vezel ve spatnem pripojeni kamery nebo v necem jinem. Vysledky z me karty jsou totiz ostre a s dobrymi barvami (asi zalezi i na kamere, ja grabuji z videa, a nektere kamery maji male rozliseni).
Programy na automaticke stahovani statickych obrazku a umistovani na web pomoci FTP existuji a daji se z Internetu stahnout.
Martin H.