Součet v C - neni pro PIC jiny kompilator?

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:47 CET 2004

    Zdravim,

> Jiny ano, ale jestli lepsi... Snad ctu spravne mezi radky, ze
> v tom pripade se chystate napsat kompilator pro PICy. Samozrejme

 ;-) Novy prekladac se rozhodne psat nebude ;-) Jen me to
 trosku zarazilo (ten pomer cena/vykon). Aspon ve srovnani
 s SDCC...

> Taky o '51 neni v nazvu ani zminka. Presneji by Vam to objasnil
> Bent, rekl bych, ze kdyz kompilator zacal psat, byly jenom 16C54,
> 55, 56 a 57, souhrne oznacovane 16C5x. A pak uz kompilatoru nazev
> zustal.

  Ja jen ze nazev CC5x na prvni pohled navozuje dojem,
  ze by to mohlo byt pro '51....

			S pozdravem

--
                                         Martin Sveda