RE: problémy s napájením

Milan Kostomlatsky MilanK

From: Miroslav ?teiger [mailto:SteigerM@seznam.cz]
Sent: Tuesday, May 28, 2002 1:06 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Re:oprava2 probl?my s nap?jen?m

>moje chyba lehce jsem mistifikoval ty pulsi jsou opravdu 1,2,4,..atd.
>ovsem negovany priklad: takze misto 00000001 (1.dek) po drate bezi
>11111110(254.dek) totez pro 2.dec atd omlouvam se .Takze se muze stat
>ze ztovan ten vodic co bude vlog 0 tak bude prerusen a na prijimac se
>dostanou jen same jednicky a zadna nula. je to tak udelano prave kuli
>tomu abych poznal preruseni vodice. bylo by li totak jak jsem psal
>prvne nebyl by u vyhodnoceni mozny rozdil mezi prerusenim a zkraten.
>prosim poradte pri teto oprave diky.Takze jeste jednou posilam pulsi
> [...]

Znovu Vam radim se podivat na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=6 a
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=7

Tam jsem prave resil problem spolecneho vodice pri teteru kabelu tim, ze vsechny zily jsou standardne na "L" a pouze na jedne je diky casovemu multiplexu pritomen testovaci signal. Modifikace pro hromadne testovani predem znameho zapojeni kabelu je velice snadna. V nejjednodisim pripade staci prijimacimu procesoru predradit dva analogove multiplexery na jejichz vstupy bude pripojen testovany kabel a vystup jednoho bude pripojen na GND a druheho na vstup procesoru. Adresace multiplexeru bude posunuta, napriklad prohozenim nejnizsi adresovaci linky. Vse ostatni je jiz zalezitost algoritmu.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz