Odpovii: Re: Sou?et v C - neni pro PICjiny kompilator?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Neberte to prosim jako flame ale nemate pravdu.
>Nechapu co chcete rici omezenou syntaxi ale sila jazyka C je mimo jine
>i v tom ze Vam umozni napsat takove "parasarny" ktere Vam rada jinych
>jazyku proste nepovoli ;-)
>Kolik jinych jazyku Vam napriklad umozni "napovedet" kompilatoru aby
>dal nekterou promenou do registru a ne na zasobnik. Kde jinde muzete
>delat takove psi kusy s pointerovou aritmetikou. Proste spoustu
>optimalizaci si muzete delat rucne a nespolehat se jen na kompilator.

Nejvetsi problem je prave s temi optimalizovanymi "prasarnami". Nikdy nezapomenu na kolegu, ktery roky a roky programoval v C a miloval prave tyto kouzla. Ostatni jsme se pal mohli potrhat smichy, kdyz po dvou letech, hodinu badal nad radeckem a dumal co ze to tehdy vlastne chtel udelat.

Druha vec je, podivat se na asemblerovsky rozvoj toho co jsem napsal v C51. Nekdy clovek opravdu zasne, co si ten prekladac vymyslel.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz