Nefunkcni komunikace s LCD hitachi display ???

MK info
Středa Březen 17 14:28:22 CET 2004

> Zrejmne bude fakt problem v inicializaci, protoze neviam ani jakym
> zpusobem se mi to podarilo, pri restartu pocitace ( nyni jsem jiz lcd
> mel pripojene 8 bitove na lpt ) se display nejak zpamatoval a pak jiz
> reagoval na prikazy..... pokud jsem jej ale odpojil tak uz se mne jej
> nepodarilo znova nahodit .....

Pak je to urcite inicializace, respektive pauza po zapnuti a pauzy mezi
prvnimi tremi(ctyrmi) inicializacnimi prikazy. Tady pozor, doporucovane
navazani na signal informujici o ukonceni prikazu zde nefunguje (viz
datasheet).

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz