USB->RS232

MK info
Středa Březen 17 14:28:22 CET 2004

> Ovsem pouzivat COM nestandardnim zpusobem... fuj. A jeste k tomu s
casovanim

Omluvte mou nechapavost, co je na pouziti COMu k rizeni I2C nestandardniho.
Pouzivam funkce API woken, jedine co me zajima je souslednost signalu, ta je
na beznem COMu zarucena (temer vzdy) ale na prevodniku USB-COM obcas vazne.
Chapu-li to spravne, pokud neleze pres port 9600,8N1 bez HW handshake tak je
to nestandardni a je to treba vymitit. Vzorem je Konias???  :-))

> !! To je snad dokonce dobre, ze to nejde, ne ? Vzdyt staci dat za COM
treba
> PIC12CE508 a pomoci nej prenaset signaly zcela korektne.

Komicke, k tomu opravdu nejde nic dodat.

Jen me napada, muzu se odpoledne stavit a dodate mi to? Rekneme ve 13.00 to
jsou tak dve hodinky casu a urcite to stihnete vcetne obsluzneho programku
pod wokna. Pro zacatek mi staci ovladat 24C02, PCF8574 a MAX521. A cena
rekneme 100,- plus ty dve hodinky prace. Co Vy na to.

==================================
Lidi neblaznete, jen jsem upozornoval na nedostatky prevodniku USB-COM a
tady se rozpoutava pomalu tridni boj.

Nejvetsi sranda je, ze se ale nikdo z Vas nepripojil s poznamkami k
nedostatkum (chybam, neuplnostem) driveru pro tyto prevodniky. Umyslne jsem
popsal pouze jednu chybu a cekal, ze se nekdo pripoji. Chyba lavky. Nejak me
to vede k myslence, ze do programovani COM portu nevidite.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz