USB->RS232

MK info
Středa Březen 17 14:28:22 CET 2004

> Ta popsana chyba je nezajimava, protoze zde diskutovany obvod ma na rizeni
> smeru RS485 signal, ktery je primo odvozen z toku dat. Jinak nemohu
chybami
> poslouzit, nejsa programatorem.

To co jste napsal o nezajimavosti uvedene chyby je trochu  zarazejici.
Skuste se poradit s nekterym Vasim programatorem o nedostupnosti tohoto
eventu. A nejen z pohledu prosteho prevodu 232/485, ale treba z narocnosti
na prostredky woken, rychlosti vlastni komunikace, nekolikanasobne
komunikaci na vice portech, etc.
Pro ilustraci pri pouziti prevodniku USB-COM doslo zhruba k petinasobnemu
prodlouzeni doby potrebne na prenos stejneho objemu dat pri stejne
komunikacni rychlosti nez pri pripojeni na bezny COM. Samozrejme, pokud
prenasit jednou za hodinu 500 bajtu, je tohle opravdu zezajimave. Pokud Vam
vsak update firmware naskoci z peti minut na petadvacet, asi Vas to uz
zajimat zacne.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz