Re: velký displej

MK info
Středa Březen 17 14:28:21 CET 2004

> Mam takovou prosbu. Potrebuji udelat velky displej (klasika sedm
> segmentu).
> Musi byt dobre citelny i ve dne. Vyska segmentu kolem 30 - 40 cm.
> Uvazoval jsem to delat z LED, ale mam strach z toho, ze to nebude videt.

Pred cca 10lety jsem stavel casomiry pro sportovni ucely. V te dobe bylo
pouziti LED za primeho slunecniho svitu (staci i odrazene, rozptylene) temer
nemozne.
Castecne pomohl paskovy filtr pred casomirou, ale ten zas zmensovat
vertikalni pozorovaci uhel. Nakonc se jako optimalni ukazalo pouzit
elektromagneticke displeje.
Pouzival jsem ale maticove stripy (sedum bodu v rade), vychazelo to cenove
lepe, nez sedmisegmentovky. Elektronika pak sice byla slozitejsi, ale zato
to bylo relativne levne a efektni.
Nekde se mi tu povaluje jeste cca 60 stripu, mozna i nejaky plosnak na
ctyrmistny displej a urcite deska ridici elektroniky.

Pokud to budete preci jen stavet z LED, tak asi nejvhodnejsi by bylo pouzit
"clustery"
http://www.kingbright.com/product/html/detailcategory.php?version=english&fi
le=detailcategory&PriCategory=7
jsou sice relativne drahe, ale maji velmi dobrou viditelnost.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz