Re: Pájení

MK info
Středa Březen 17 14:28:21 CET 2004

moje chyba lehce jsem mistifikoval ty pulsi jsou opravdu 1,2,4,..atd.
ovsem negovany priklad: takze misto 00000001 (1.dek) po drate bezi
11111110(254.dek) totez pro 2.dec atd omlouvam se .Takze se muze stat
ze ztovan ten vodic co bude vlog 0 tak bude prerusen a na prijimac se
dostanou jen same jednicky a zadna nula. je to tak udelano prave kuli
tomu abych poznal preruseni vodice. bylo by li totak jak jsem psal
prvne nebyl by u vyhodnoceni mozny rozdil mezi prerusenim a zkraten.
prosim poradte pri teto oprave diky.

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz