Re: Odpovìï: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator? - 51

MK info
Středa Březen 17 14:28:21 CET 2004

> ???

OP, OC, C++ maji prece znacne odchylky od pojeti objektivniho modelu. Ciste
objektovy model je implementovan az v dalsich jazycich - Java, ....

srovnatelny se stejnou aplikaci v "plain C"

> Java neni interpreter - Java je programovaci jazyk, ktery se obvykle
(nikoliv vsak nutne) preklada do tzv. bytcodu
> (jehoz binarni format je specifikovan v Java Virtual Machine specifikaci).
Existuje rada prekladacu ktere z javovskych
> zdrojaku (pripadne i bytecodu) generuji strojove zavisly kod.

Mate pravdu, znacne jsem to zjednodusil.

Asi nema cenu rozpoutavat dalsi flamewar nad prog.jazyky

Osobne preferuji C (i kdyz ho nemam prilis rad) v kombinaci s ASM, prave pro
jednoduchy pristup k prostredkum procesoru a zaroven moznost oprostit se od
detailni znalosti implementace pri slozitejsich algoritmech.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz