Blaboly na HW serveru

MK info
Středa Březen 17 14:28:21 CET 2004

> Musime si priznat, ze pokud je neco ZADARMO
> musi to nekdo zaplatit. Zakon zachovani penez je
> neuprosny. Honza Rehak nikdy netvrdil je www.hw.cz
> je nekomercni.

Ale ja jsem preci nepsal, ze Honzik neco tvrdil nebo netvrdil. Kulantne bych
rekl, ze se par roku snazil budit vseobecny dojem verejne prospesne cinnosti
:-)))) i kdyz vsichni tu komercializaci vnimali. Pro zajimavost tohle je
prispevek zhruba rok stary:

neocekaval >>blikatko s LED, ale ani zapojeni s FPGA, CPLD, DSP, maximalne
nejake DPS, CPU >>nebo IrDA.

>Tohle jsou jiztechnologie, do kterych v CR vidi cca 50 - 200 lidi..
>Totez mnozstvi to pouziva aVSICHNI KOMERCNE, at mi nikdo netvrdi, ze si s
FPGA >dela domaci zavirani garaze..
>Mozna tak Logicky analyzator, "pro vlastni pouziti"...
>
>--
>Hezky Den
>                                                   Jan Rehak

A dopredu upozornuji, nehanim a nechci hanet HWcko ani Honzu. To mel byt
puvodne jen vtipek na podporeni debaty, ktera ma velmi zajimave tema

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz