3V display rozreseno (?)

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:27:43 CET 2004

Tak jsem zkousel displej na 3V podle linku od pana Bezstarosti.
Vzhledem k tomu, ze na mem displeji je Vop (driving voltage)
spojen s kontrastem, mel jsem ulehcenou praci.
Pokud se napajelo ze 3V, tak bylo mrtvo,
kdyz jsem dal na kontrast baterku kvuli zapornemu napeti,
tak taky nic. Pak jsem si vzpomnel na snizeni odporu
oscilatoru z 91k na 75k (dal jsem 330k paralelne) a
pak displej 'nabootval', tj. jeden radek takovy polosedy
a druhy zhasnuty, stejne, jako kdyz ho dam na 5V a kontrast
na zem. Komunikaci a odber nekdy priste.
(Nebo ma prostor nekdo dalsi, kdo ma momentalne
vice casu. Ja az tak o vikend)
P.K.