Dokumentace k radiostanicim pro amatery

Petr Čížek cizek
Středa Březen 17 14:27:33 CET 2004

Zdravim vsechny uzivatele HW serveru, zejmena radioamatery !!!

Na mych WWW  strankach jste mohli  donedavna
formou  objednavky  a  nasledneho   zaslani  na  email  ziskavat
technickou    dokumentaci   k    profesionalnim   vyrobkum   pro
radioamatery. Tento zpusob se mi  vsak po delsi dobe zacal jevit
jako  neprakticky.  Proto  jsem  se  spojil  se  spravci OK0NAG,
jmenovite s Honzou OK1FUL. Chtel  jsem totiz umistit cely archiv
na web.  Jedna se o  vice nez  200  MB dat a  proto mi pripadalo
nekorektni zabrat  tolik mista bez predchozi  dohody, i kdyz jde
podle meho  nazoru o dobrou  vec. Ta se  skutecne podarila. Cely
tym  NAGANA  v  cele  s  Honzou  mi  vysel fantastickym zpusobem
vstric, za  coz jim velmi dekuji,  a tak dnes mate  vice nez 140
dokumentu  k  dispozici  tzv.   ON-LINE.  Staci,  kdyz  ve  svem
prohlizeci napisete adresu:

                       ok2jpc.nagano.cz

V leve  casti je  menu, kde  klepnete na  "Technika" a ve spodni
casti  stranky je  seznam dostupnych  dokumentu, rozdeleny podle
vyrobcu. Staci  klepnout na typ stanice  - je podtrzeny a  je to
odkaz na stazeni souboru. Na  zaver mi dovolte jeste upozorneni,
ze se nejedna  o manualy ke stanicim, ale  o schemata, osazovaci
predpisy a udaje o hodnotach napeti a proudu v dulezitych uzlech
zaopojeni.  A pak  uz jen  prani, abyste  kvuli oprave poskozene
stanice tyto soubory nikdy nepotrebovali.

S pozdravem Petr OK2JPC