Sroubovacky

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:27:32 CET 2004

Zdenek wrote:
>  Tak mam pocit , ze cim vice mam naradi tim vic mi ho chybi.  Nema nekdo
>  nejaky tip , kde koupit sadu funkcniho naradi na male sroubky. Clovek
>  rozdela mobil a je tam sroubek se dvema dirkma v hlavicce, jinde je zarez
>  na sroubovak, jinde zase imbus a ted jsem narazil na tvar motylka.

Kdysi jsem si za 300,- koupil sadu 32 'Tamper proof' bitu v mistnim
zelezarstvi. Je tam jen sama exotika od torxu s dirkou (T8H-T45), imbusy
s dirkou (2-6mm a 5/64-5/32"), ploche dvojvidlicky (4-10), tri a ctyr
stranne vyosene krizaky.
Oznaceni na blistru: Top'Pro :-) a udajne CrV Steel.
Nejsou tam vsak bezne ploche/krizove nastavce.

Kupodivu maji stejnou sadu i v katalogu GME.

--
Regards
           Petr Krc