Eagle - zruseni vertexu/lomu u spoje

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:18 CET 2004

Zdravim

Mam plosny spoj a pri tazeni spoje (ROUTE) jsem prikazem SPLIT udelal
segmenty abych ho mohl naohybat podle potreby. Nakonec mi ale par segmentu
prebyva, takze rovna cara se sklada z nekolika kratsich. Nevite jak zrusit
ty jejich spojovaci body aby se z nich stala jedna dlouha rovna cara ?

Myslel jsem ze to jde prikazem OPTIMIZE ale nic moc se nedeje. Mimochodem,
nevite jak si vsechny ty zlomy zobrazit abych je nemusel hledat tak ze
s kazdym spojem 'zahybu' ?