Ploter HP 9872A s HPIB

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:18 CET 2004

On Mon, 6 May 2002, HUDA wrote:

> Dobry den,
> mam tentyz plotr a ten ma vzadu dva konektory.
> Jeden je HPIB rozhrani a druhy je paralelni rozhrani.

Dival jsem se do manualu k nemu a vypada to ze to je podobne jako
HBIB (sdili to 7 datovych dratu (vyjma nejvyssiho bitu) a ma to
jine ridici signaly.

Jak je to u tohohle konektoru s adresovanim ? - taky se tam musi
nastavovat ta adresa jako u HPIB ?

> Protoze jsem mel konektor na HPIB, malinko jsem
> upravil zapojeni konektoru HPIB (misto jedne zeme
> jsem pripojil jeden vodic z druheho konektoru)
> a plotr jsem ovladal pres LPT port svym vlastnim
> programem, kery umel cist HPGL format dat.

Jestli tomu rozumim, tak se Vam to podarilo rozbehnout ? Mohl by jste
pripadne nastinit ideu jak to funguje nebo zapojeni (nebo i programek ?)

> Kreslil jsem na nem i obrazky z Corelu.
> Bohuzel tento plotr neumi prikaz CI coz jsou kruznice.

To je spatne - eagle pouziva AA, takze by se to muselo nejak
interpretovat externe.