Ploter HP 9872A s HPIB

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:17 CET 2004

On Mon, 6 May 2002, HUDA wrote:

> Na http://web.quick.cz/hudaklanq/huda.htm
> je par oskenovanych stranek dokumentace.
> Je tam i seznam prikazu, ktery tento plotr umi a
> uprava konektoru HPIB, kterou jsem delal.

Dik za info, nasel jem tu upravu, ale muzu se zeptat proc jste ji vlastne
delal a nepouzil ten konektor 9815 kde ty signaly jsou ?

> Mate pravdu konektor 9815A je omezene HPIB
> a chova se " podobne " jako centronics. Ted uz si to presne
> nepamatuji (zkusim se doma podivat) jak to presne casove
> chodi. Ma to navic jen dva signaly (reset a 9815).
> Reset by mel udelat reset plotru a 9815 jej prepne na
> tento jednodussi konektor. Adresovat se nemusi.

Aha 9815A dela to rozliseni ktery konektor se pouzijea kdyz je nastaveny,
tak se kasle na adresovani ?

> Jestli nezapomenu, zkusim se doma podivat po
> tom programku. Ten umel cist HPGL format
> a zpracovaval nektere funkce, ktere plotr neumi.

Byl bych Vam vdecen. Jeste by se mi hodilo schema zapojeni toho
paralelniho kabelu kam ktery signal prijde a mozna zhruba nastin
protokolu jak se s tim komunikuje, mate-li neco. Pokud bych dokazal
zasilat ploteru prikazy, mozna bych nejaky konverzni program umel
spachat i sam.