RE: Pájení

PiCom picom
Středa Březen 17 14:27:17 CET 2004

Ahoj

V semaforech pouzivanych na zeleznici se pouziva Fresnelovych cocek.
Tuto cocky je mozno si predstavit tak, ze se ze spojky cocky
vyrezou mezikruzi, ze kterych se pouzije jen ten zaobleny tvar.
Masa skla co je mezi vypouklymi castmi cocky se vynecha.
Viz prilozeny obrazek, ktery sem uz drive nekdo poslal,
akorat netusim kdo je autor, za coz se omlouvam.

V semaforu je pouzita cocka z barevneho skla.
Doporucuji nahlednout napr na:http://www.lanternroom.com/misc/freslens.htm
Tyto cocky pouzivaji nekteri automobiliste, maji takovou cocku nalepenou
ve vysi zrcatka na zadnim skle. Je to takovy kus plastu s viditelnymi kruhy.

Masinka