Nabijecka s MC33340

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:27:02 CET 2004

Jo, omlouvam se.
Az ted jsem se dostal k DS a opravdu to tam je. I kdyz mi tedy neni moc
jasne proc je tam tedy namalovan tranzistor s otevrenym kolektorem.

Nevim nic mne nenapada nez tedy vyzkouset jak se to chova po pripojeni 1V
pres nejaky delic napeti.

Fakt nevim, nemate tam treba nejakou "zakernou" LED s velkym odberem nebo
neco takoveho? Zkuste ji odpojit a nechat tam jen to LM.

Nebo problem s tou D4. Neni rozdil napeti na ni mensi nez napeti v
propustnem smeru. Nemusela by dokonale otvirat.

Zkuste popsat vic udaju nap.napeti, pocet clanku, nastavene proudy atd..

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.