mirne OT: Rozbity monitor - periodicke roztazeni obrazu a zpe t

PodhorecM@mod.gov.sk PodhorecM
Středa Březen 17 14:27:01 CET 2004

Zdravim

Podla mna ak dochadza k prierazu na vn transformatore, tak by to
sirku obrazu a jas stiahlo.
Asi pred mesiacom som nieco take opravoval (oprava prerazeneho vn trafa) ...
viz archiv konferencie.
Sirka obrazu sa reguluje pripinanim kondenzatorov cez vykonove fety alebo
rele paralelne k
tranzistoru v koncovom stupni horizontalneho rozkladu.
U novych monitorov to riadi procesor a ten "posklada" potrebnu kapacitu
(podla rozlisenia).
U mojej starej INTR-y som dal 1n5/2000V a funguje doteraz.
niesom profesional takze sorry za "bludy"  :-)

Michal