Re: Merak zlobi

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:01 CET 2004

Dik za ideu.
Bohuzel (nebo snad bohudik) v prepinaci to neni, neb chyba je na
vsech rozsazich. Spise to tipuji na studenak. No, rad bych k tomu
pristoupil systemove a sel po signalu. Pro to ten dotaz na schema.
Ten vyschly integracni kondik to je dosti zakerna zavada.

Radek

Reklama:
Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz