mirne OT podruhe: monitor jiz umrel

Poštulka Michal Ing. michal.postulka
Středa Březen 17 14:27:01 CET 2004

Zdravim,
tu a tam opravuji Tv takze bych postupoval asi takto.
Vypada to ze zdroj je v poradku, ze zavada bude v horizontale. Pro
overeni spravne fce zdroje bych ho zkusil pustit pouze na zarovku. Pokud
bude v pohode tak se zkuste pod?vat na horizont?l. Nejprve studen?
spoje, pak na nafoukl? kondy. Zmerte si horizont?ln? tranzistor zda je v
poradku. Pokud ano tak jeho baze bude buzena bud pres kondenz?tor a nebo
pres transform?torek. Pokud tam je ten kond tak si zm??te jeho kapacitu.
B?v? vyschl?. D?le bych se pod?val na kondy v kolektoru tranzistoru ty
muzou byt take bez kapacity nebo nafoukle. A take je treba zkontrolovat
jednotlive napajeci vetve transformatoru.
Vzdy nejak takto postupuji a vzdy jsem dospel k uspechu.
S pozdravem Michal