Re: C-kompiler-PIC - ekonomicka uvaha

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:00 CET 2004

No, nejsem zrovna presvedcen, ?e nekdo kdo pise pro milion zarizeni a
setri mistem bude programovat v C. Z takoveho mnozstvi se jiz da
zaplatit jak on, tak vsemozne pomucky pro vyvoj a ladeni jak
podotykate.

     Vtip je trosku nekde jinde, ne v to vytvorit super
optimalizovan? nastroj, ale nastroj jenz se bude lehce ucit a lehce
pouzivat a bude nejlepe za hubicku.

      Predpokladam, ze i firma Microcip chce, aby se jeji cipy
pouzivaly co nejvice. Cim vyce vyvojaru, treba i studentu, tim vice
bude zminovan?ch tresnicek na dortu.  Pro to, aby se PIC chteli
naucit a pak ho pouzivat je velmi dulezitita snadna manipulace (
napr. zapis a prepis programu do procesoru) ale i jak je slozite a
drahe ty data vytvorit. Studenti i vyvojari zacinaji/zacinali v
jednotkach az desitkach kus?. A tam je cena za vyvoj (a nauceni se)
poradne znat na vysledku a ochote s tim delat. No akdyz se neco
poradne naucim, tak to jen nerad menim a nutim sveho chlebodarce aby
preferoval to moje. A ja tomu rozumim vic nez on, tak mam docela
dobrou pozici ho presvedcit, ze na ty miliony kusu je nejvhodnejsi
prave ten muj typ.

Reklama:
Na Bilem Zbozi nyni slevy az 15% !!
http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku