Schemata a servisni dokumentace na merici pristroje

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:39 CET 2004

>Nedavno jsem zde uvadel link na nove stranky mericipristroje.host.sk. Ty
>ovsem byly "zruseny?" z dovodu kapacity.
>Dotazuji se zucastnenych, byl by nekdo ochoten vzit nas pod sva webovska
>kridla a dat k dispozici na svem servru kus volneho mista? Podotykam, ze
>dokumentace je v soucasnosti cca 60MB, a v dohledne dobe ji zakulatim na
>100MB.

Jestli se nemylim, tak www.hyperlink.cz poskytuje neomezeny prostor, ale ted nevim, jestli to nebylo za penize. Nicmene 100 nebo 200MB by nemel byt problem sehnat na zadarmiko serveru. Ja myslim, ze nejaky ten banner kazdy rad prekousne, ostatne nebude to zrejme prvni v jeho zivote.

BTW, slysel jsem, ze Acrobat 4.0CZ umel udelat OCR sikovnym zpusobem, ze to, co poznal nahradil pismeny a co ne, ponechal jako bitmapu. Timto zpusobem zachovaval nejenom obrazky ale take diakritiku.

J. Hanzal