Neni pro PIC jiny kompilator

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:36 CET 2004

> ;-) Novy prekladac se rozhodne psat nebude ;-) Jen me to
> trosku zarazilo (ten pomer cena/vykon). Aspon ve srovnani
> s SDCC...

Mozna trochu odbocim pri objasnovani zakladnich principu fungovani ekonomiky: Proc by mel byt CC5x levnejsi, kdyz ma jeho autor dostatek zakazniku i pri prodejni cene $250? Aby mel mensi vydelek? Nebo myslite, ze snizenim ceny na polovinu ziska vice nez dvojnasobek zakazniku?

Jedine, co by mohlo autora CC5X donutit ke snizeni ceny je konkurencni nabidka srovnatelneho kompilatoru za nizsi cenu, pripadne lepsiho za zhruba stejnou cenu. Proto jsem se dotazoval, jestli mate neco takoveho v umyslu napsat, na Vase protesty asi pan Knudsen neda :-)

BTW, vrele doporucuji knihu Franka Kadlece Zaciname podnikat. Mimo jine uvadi zhruba tuto uvahu - predstavte si, ze objevite perfektne fungujici lek proti rakovine, jehoz vyrobni cena je 1$. Budete ho prodavat za 2$ nebo za 2000$? Je to jiste extremni a emocionalne vypjaty priklad, ale takhle nejak ten nas svet funguje. Nekteri kvuli tomu rozbijeji vylohy a zapaluji auta, ale zatim valnych vysledku nedosahli.

J. Hanzal