C-kompiler-PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:36 CET 2004

Ale jenom zlomek z nich ma zaroven zkusenosti s psanim kompilatoru. Ostatni by se na tom vyucili?

Cili neco jako trikolka, ale dat ji jenom jedno kolo, casem dodelame to druhe.

BTW, co jsou to vlastne ty univerzalni typy? Rekl bych, ze vsechny PICy jsou znacne univerzalni, ale ze by mezi nimi nektere byly univerzalnejsi nezli ty druhe?

Je to pravdepodobne. Stejne lezi cele dny na gauci a nemaji do ceho pichnout...

Nepodstatny detail, uz vzhledem k tomu, ze se jedna o par set (nebo tisic?) hodin prace.

Je to mozna odpoved prehnane skarohlidska, berte ji jako protivahu neopodstatneneho optimismu.

J. Hanzal