digitalni fotoaparat pro porizovani fotek DPS

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 14:26:36 CET 2004

S tim "nejsou geom. zkreslene" bych zase tak moc nesouhlasil - kdyz jsou na
desce vyssi soucastky (delal jsem pomoci scanneru i "fotku" desky, ve ktere
bylo male traficko do pl. spoje, je geometricke zkresleni viditelne - na
stredu desky jsou soucastky videt z vrchu a cim dal jsou od stredu, tim lepe
je videt jejich bok.

http://www.ssouvodochody.cz/projekt/1pu.jpg

(vsimnete si tech distancnich sloupku v rozich - jsou kolmo ? ;o)))

On to fotoaparat neudela lepe, ale kdo by to cekal od plosneho scanneru ze ?

Umax Astra 610P

Samozrejme je to dane jeho konstrukci (uzka snimaci lista a zrcatko).

s pozdravem: Ing. Vlastimil Wagner - spr?vce po??ta?ov? s?t? SSOU Vodochody
s.r.o.