ODHLUCNENI PC

Straka Jan info
Středa Březen 17 14:26:26 CET 2004

Mel bych na Vas ohledne tematu take dotaz, zvazoval jsem preskladani celeho
PC do vlastni case. Chtel bych opustit klasicky kovovy tower a vyrobit si
vlastni 'skrinku' treba ze dreva, ktera bude zaviratelna a PC nebude videt,
splyne napr. s nabytkem. Nebot plechova skrin sama o sobe take pekne hluci,
pokud mate vice disku, cdrom, cdrw...

Dotaz zni: je pro PC nezbytne nutna kovova konstrukce skrine, nejsem elektro
odbornik a nikde jsem se s touto podminkou nesetkal a neco jako Faradyova
klec mi moc nerika.

narazil jsem i na vyrobek jedne asijske firmy - jednalo se o obycejnou
drevenou policku kam jste jednotlive komponenty jenom poskladaly.
Zdrzte se prosim, poznamek o neprakticnosti vlastni skrine, jako spatny
pristup atd.. to v mem pripade neni primarni.

Dekuji za odpovedi

Straka Jan
info@imost.cz