UV lampa na fotoplosaky

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:26:25 CET 2004

zaloha wrote:

> Ano, taky jsem to sveho casu delal s horakem vyjmutym z Tesla RVL 125W (to

Jo, to je ona.

> jsou ony zarivky) jeste s negativni emulzi a slo to. Mam ale dotaz: cim v
> soucasne dobe vyrobit predlohu? Zkousel jsem laserovy tisk na k tomu urcenou
> folii a cerna bohuzel podle me neni dostatecne syta (prosvita). Tiskarna HP

Folii nepouzivam, sypu to na obyc. kanclpapir na LJ5, LJ6 nebo LJ4000TN.
Zfetuju v acetonu, zprusvitnim Pausklarem (ted se tusim jmenuje
Transparent a uz nevoni po citronech :-) a svitim.

> LJ 6L s novym tonerem. Samozrejme znam metodu nechat si udelat film v

Na tonery pozor! Mam schovanej orig. HP, sice je to trochu sedy, ale
refill (Zebra Ecotoner), ac cerni o dost vic, dela na carach outlajny
(stav na domaci LJ5). V pracovni LJ6 je ted Zebra a je to OK, cerni jak
blbej.
LJ4000TN (velka "skupinova" tiskarna) svyho casu nechavala v cernejch
plochach bily tecky. Ted to nedela (nevim proc).

Doporuceni: radsi poctivej "s~ed~a'k" (aceton to vytahne) nez brutalni
cerna, ale s vynechavkama.

> osvitce, ale to neni vzdy rychle po ruce...

Filmy jsou mooooc fajn, ale na kusovku to je zbytecny. Navic pokud chci
desku "vcera" (pres den namaluju, vecer vysvitim, osadim a nez jdu spat,
tak to obcas i chodi), tak do toho dva vylety na osvitky nejak
nezapadaji.

> Jirka

  TomM