Zucastnit/nezucastnit se MSV

Stanislav Holecek mail
Středa Březen 17 14:26:25 CET 2004

Zajem BVV o elektrotechniku a elektroniku je dlouhodoby.
Na MSV se bude jiz podruhe prezentovat elektrotechnika
jako samostatna cast. Na lonske elektro prezentaci bylo
znat zajem poradatelu o dalsi rozsireni.
Rozdil mezi elektronikou a elektrotechnikou se stava tezko
rozeznatelnym.
Ceny za stanek jsou asi 25% nizsi nez bezne.
Ovsem bude to na II. galerii v pavilonu Z. Pred par tydny
jsem tam osobne zazil elektro doplnek k Stavebnim veletrhum
a lidem se moc nechtelo slapak na II. galerii.
Profesionalita a zkusenost tymu BVV je jednoznacna deviza.
Prezentace elektro MSV zacala jiz pred AMPEREM 2002.
Pomalu a jiste vznika "Moravsky AMPER" a hleda sve
misto na trhu vystav a veletrhu.
MSV je bezkonkurencne nejvetsi prezentace ve Stredni Evrope.

        Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany
testovaci, merici, regulacni a kancelarska technika
infotel.: 0603 / 223 143 (603 223 143) (v provozu kazdy den od 08:00 do
20:00)
fax: 0342 / 382 999 (383 382 999), tel.: 0342 / 385 300 (383 385 300)
e-mail: info@holecek.cz         http://www.holecek.cz