Nefunkcni komunikace s LCD hitachi display ???

xaos@backdoor.cz xaos
Středa Březen 17 14:25:51 CET 2004

JB> Zdravim.

JB> Ono je to s tou kompatibilitou tak, ze kompatibilni
JB> jsou stejne ci rychlejsi nez vychozi. To znamena, kdyz se
JB> to napise presne pro HD44780, musi to s kompatibilnimi
JB> proste chodit. Pokud ne, nejsou kompatibilni :).
JB> Mel jsem v ruce ohledne displayu kusy od SHARP az po ty
JB> nejlacinejsi a nestalo se, ze by nektery nejel s programem
JB> nacasovanym presne podle parametru pro HD44780.
JB> Jasne ze jsem nemohl mit v ruce vsechno co se vyrabi,
JB> ale myslim, ze nejaky reprezentativni vzorek urcite.

JB> Ale na webu najdete ledacos a tak to proste nekdo
> [...]

Zrejmne bude fakt problem v inicializaci, protoze neviam ani jakym
zpusobem se mi to podarilo, pri restartu pocitace ( nyni jsem jiz lcd
mel pripojene 8 bitove na lpt ) se display nejak zpamatoval a pak jiz
reagoval na prikazy..... pokud jsem jej ale odpojil tak uz se mne jej
nepodarilo znova nahodit .....

sam to nechapu ale asi bude problem v inicializaci a co ted s tim ?
staci natahnout cekaci smysky jak tu nekdo psal nebo je treba jeste
neco jineho ?

Diky
Dave

--