Radiometrix RX2 problem

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:51 CET 2004

> Ta prvni je, co ma byt na datovem vystupu RX2
> v klidovem stavu (vysilac nevysila)

Pouzivam tyto moduly, ale nikdy jsem neresil, co je na vystupu bez signalu
(je-li to tak mysleno)... Predpokladam, ze "ticho" tam nebude, protoze obvod
nepouziva umlcovac sumu. Krome toho pasmo 433,92 MHz je sdilene a muze tam
byt v podstate cokoliv, kdokoliv a odkudkoliv. Je na nasledujicich obvodech
(inteligentni dekoder dat), aby dokazaly onen "balast" odfiltrovat, pripadne
by mel pro squelch (mute) jit vhodnym zpusobem vyuzit signal CD na pinu 3.
Navic si myslim, ze pri pritomnosti nosne by mel zmizet...

Mimochodem - o jaky vystup se jedna? AF nebo RXD? Predpokladam, ze RXD je za
Schmittovym klopnym obvodem a tudiz by mohl nejakou "travu" s mensi
amplitudou odriznout...

a jestli
> je v datasheetu spravne uvedeno, ze antenni vstup
> je spojen se zemi.

Ne, je to zjevna chyba - text:

0volt (pin 4)
Supply ground connection, connected to pin 1 and screen.

ma byt spravne ...connected to pin 2....

Jirka