eagle - kopie desky

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:50 CET 2004

No - tak jsem to ted zkusil a normalne jde cela deska vybrat (nastrojem pro
vyber), pak "cut" (nastroj "nuzky" - docela slusna nelogicnost...), pote
ikona "semaforek" nahore pro odsouhlaseni akce a nakonec ikona "paste",
pricemz kopii desky umistim dle potreby.... Jak proste.

P.S.: bohuzel mi nikdo stale neodpovedel na muj nedavny dotaz ohledne
ruznych rastru pri tvorbe knihoven a ve vyslednem projektu... Skutecne nikdo
nevi? Prikladam pro jistotu znovu kopii:

******************
V knihovne potrebuju vytvorit soucastku, ktera ma umisteni vyvodu zcela mimo
standardni rastr 2,54mm (zde jde konkretne o nasobky 0,1mm). Chtel bych
vedet, zda takovato soucastka bude pak ve schematu (sch) a na desce (brd)
propojitelna s jinymi soucastkami, ktere maji rastr onech beznych 2,54mm.

Mimochodem: kdyz si tu soucastku namaluju s nastavenym rastrem 0,1mm a
ulozim, pri prohlizeni knihovny je pak rastr opet nastaven na 2,54mm a
vsechny cary u te soucastky jsou samozrejme mimo rastr.... To je normalni?

Doufam, ze se mi podarilo problem popsat dost jasne. Diky za odpoved.

Jirka