Sroubovacky

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:49 CET 2004

V tom bych s Vami velmi polemizoval:

1) uzivatele (majitele) nejsou male deti, aby je nekdo timto zpusobem musel
vodit za rucicku. Kdyz si nekdo chce rozdelat to, co mu patri, je to jen a
pouze jeho vec a jeho riziko. Pokud tak chce ucinit za kazdou cenu, stejne
se mu to podari a vetsinou s doprovodnym poskozenim one veci...
Paternalisticky pristup uz tu jednou (spise vickrat) byl a doufam, ze se k
nemu nevratime, i kdyz tomu mnohe nasvedcuje...

2) kdo to je "nepovolany"? Je to i treba standardni, normalni, takzvane
"neautorizovany" (rozumej vyrobcem nevyvoleny) servis, ktery s uvedenymi
uchylkami ma nejvic problemu a starosti? Mam servisni firmu (nejaky cas
"autorizovanou", dnes nastesti uz ne) a v branzi se pohybuju uz temer 15
let, predtim konstrukce/vyvoj, takze tak trosku vim, o cem mluvim... Podle
meho soudu je pouzivani nestandardnich soucasti/postupu/nastroju vyvolano
prave spis snahou vyrobcu o ztizeni, prip. uplne znemozneni servisu. Duvod?
a) preference vlastniho servisu, b) snaha znemoznit servis uplne, neb z
hlediska vyroby a prodeje je spis skodlivy...

Co na tom, ze hromadeni odpadu a zbesila vyroba stale cehosi noveho a tzv.
lepsiho je cestou do pekel... Lidstvo to zjistilo uz drive, ale penize jsou
prece az na prvnim miste, ze...

Omlouvam se za mirny off-topic, ale nejak mi to nedalo.

Jirka