Sroubovacky - uz OT

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:49 CET 2004

> Nezijte jen ceskymi pomery. Rekl bych, ze v USA, pokud se dostanete do
> napajeciho zdroje standardnim nastrojem, zasahne Vas elektricky proud a vy
> to prezijete, mate velkou nadeji na odskodne od vyrobce. Duvod:
nedostatecna
> ochrana pred rozebranim.

Zrejme jste vubec nepochopil (nebo spis nechcete), o cem jsem psal. Pokud
Vam takto pojata materska skolka vyhovuje, budiz, mne nikoliv. Jsem
individualista s pocitem zodpovednosti za sebe sama a netrpim dojmem, ze
bych se za vlastni hloupost mel hojit na nekom jinem.

> ad 2.
> Co je to za servis, at uz autorizovany nebo ne, kdyz nema k dispozici
> odpovidajici nastroje k demontazi. Obavam se, ze pak nema ani odpovidajici
> dokumentaci a znalosti (ty se shaneji mnohem hur nez naradi).
> A ze by svet ohrozila vyroba stale novych typu sroubu ... ?

Tomu se skutecne lze pouze pousmat - ze by "newspeak" v duchu globalizacnich
velkych koncernu? Asi se od Vas necham skolit, zejmena znalosti
pravdepodobne nemam a leta uspesny servis (prave ruznych specialit)delam
pouze nahodou, ci omylem...:-))). Budete se divit, ale stale se objevuji
nove a nove zpusoby spojovani, a nejde pouze o srouby. No nic, zrejme mate
vetsi prehled nez ja, kdyz se muzete takto vyjadrovat...

> Ono pouzivat i pri maloseriove vyrobe srouby Torx (zvlaste samorezne) je
> mnohem pohodlnejsi a efektivnejsi nez pouzivat sroubu s drazkou ci krizem,
> vzhledu hotoveho pristroje ani nemluve.

Aha... Zajimave, ze touto nemoci trpi z vetsich vyrobcu temer vyhradne
Philips (ma i jine chutovky - proste let's make things better...) - takovi
efektivni Japonci ji zatim prilis nedostali. Navic jsem mluvil o TORXech s
kolickem, nikoliv normalnich... Navic uz opet mluvite o "efektivite vyroby",
ta me vubec nezajima, mluvil jsem o servisu, repasich a udrzovani
stavajicich vyrobku, opet jste nepochopil/nechcete pochopit muj prispevek.

Jirka